Termeni și condiții
Prin înscriere pe platforma cedlum.ro, participanții declară expres că au citit, au înțeles și sunt de acord
cu Termenii și condițiile proiectului și ale
politicii privind prelucrarea de către S.C. GLOBAL EDUCATION & CONSULTANCY S.R.L. a datelor
cu caracter personal în cadrul
utilizării platformei. Participarea cursantilor este posibilă prin crearea
contului și efectuarea plății.
Definiții și termeni
Furnizor (Vânzător) – S.C.
GLOBAL EDUCATION & CONSULTANCY S.R.L. (denumită „Centrul
de Educaţie Lumina”), persoană
juridică de naționalitate română, având sediul social în Bucureşti Sectorul 3, Str. Balta Albina, Nr. 9, etaj 3, camera B302, având număr de ordine în Registrul
Comerțului J40/9579/20.05.2022, cod unic de înregistrare
fiscală 36897625.
Cumparator
– poate
fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau
orice entitate juridica care isi face un Cont si efectueaza o Comanda pe siteul cedlum.ro
(denumit in continuare „Site”) prin înscrierea pe site pentru participarea la cursurile online sau fizic desfășurate de vânzător
Utilizator – orice persoana
fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului,
si-a dat acordul cu privire
la clauzele specifice
site-ului din sectiunea
Termeni si Conditii prin înscrierea pe site pentru accesarea si participarea la cursurile online si
care obtine acces la Continut,
prin finalizarea procesului de plasare a comenzii
si efectuarea platii.
Site – Platforma
cedlum.ro
Cont –
sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine
informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi, etc.). Utilizatorul
este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Comanda –
un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului
intentia sa de a achizitiona Serviciile prezentate pe Site.
Servicii
– orice serviciu listat pe Site, inclusiv serviciile
mentionate in Comanda, care urmeaza a fi
furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Contract –
reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
cursul/cursurile online sau fizic furnizate de Vanzator si achizitionate de
Cumparator de pe Site, care pot fi
vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
continutul oricarui curs furnizat
Cumparatorului de catre Vanzator online, prin intermediul Site-ului,
de comunicare
disponibil;
orice informatie comunicata prin orice mijloc
de catre Vanzator Cumparatorului cu
privire la Servicii;
informatii legate de Serviciile si/sau preturile practicate
de Vanzator;
informatii legate
de Serviciile furnizate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de
parteneriat;
date referitoare la Vanzator sau alte date prezentate de acesta cu privire la Servicii prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc
Document – prezentele Termene si Conditii.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Serviciu de catre Global Education
& Consultancy SRL - Centrul de
Educatie Lumina Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de
carduri agreat de catre Vanzator.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza
activitatea si operatiunile corespunzatoare.
Notificarea primita
de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii
are rol de informare si nu reprezinta acceptarea
Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive
justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica/anula Serviciile din
Comanda. Daca modifica/anuleaza Serviciile din Comanda va anunta Cumparatorul
la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului
la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se
considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre
Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a
confirmarii de plata a Comenzii si a acceptarii acesteia de catre Vanzator,
prin emiterea facturii de vanzare-cumparare a
Serviciilor comandate si achitate de Cumparator.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator
pe Site vor sta la baza Contractului, pentru Serviciile comandate
de Cumparator si achizitionate de la Vanzator.
POLITICA DE VANZARE ONLINE
Accesul in vederea
efectuarii unei Comenzi
ii este permis oricarui Cumparator/ Utilizator. Pentru
motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului/
Utilizatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate,
in cazul in care considera ca in baza conduitei
sau a activitatii Cumparatorului/ Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel
Vanzatorul, alti Cumparatori/Clienti/Utilizatori, etc. In oricare dintre aceste cazuri, Cumparatorul/ Utilizatorul se poate adresa Vanzatorului, pentru a fi informat
cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus-mentionate.
Comunicarea cu
Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin
adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile
primite fara a fi nevoit sa aduca justificari
pentru optiunile sale si modalitatea de actiune.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit
de mare provenit din partea unei retele de internet, Vanzatorul isi rezerva
dreptul de a cereUtilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala
a codurilor de validare de tipcaptcha, in vederea protejarii informatiilor din cadrul
Site-ului.
3.4. Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Servicii si/sau promotii
practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Centrul de
Educatie are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada
de timp. 3.5. Toate
tarifele aferente
Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in RON si includ T.V.A.
3.6. In cazul platilor online, Vanzatorul nu
este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat
de Cumparator.
3.7. Toate informatiile folosite pentru
descrierea Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice
/ prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate
exclusiv cu titlu de prezentare.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate subcontracta cu o terta parte
pentru Serviciile ce tin de onorarea Comenzii, fara nicio formalitate
prealabila si nefiind necesar acordul Cumparatorului. Vanzatorul va fi responsabil fata de Cumparator pentru obligatiile contractuale
asumate.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Continutul,
astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se
la materiale, filmari, fotografii, reprezentari de orice tip, logo-uri, simboluri, imagini statice, imagini dinamice,
text si/sau continut
prezentate pe Site, sunt
proprietatea exclusiva a GLOBAL
EDUCATION & CONSULTANCY S.R.L., acesteia fiindu-i rezervate toate
drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect
(prin licente de utilizare si/sau publicare).
Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului nu ii
este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti,
modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea,
includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel intentionat de Vanzator, includerea oricarui Continut in afara
Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al GLOBAL
EDUCATION & CONSULTANCY S.R.L. asupra Continutului, precum si participarea
la transferul, vanzarea, distributia unor
materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul prealabil scris expres al
Vanzatorului.
Orice Continut la care
Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc,
se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit
de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Vanzator si acesta.
Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul poate
copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau
non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu
prevederile Documentului.
In cazul in care Vanzatorul confera
Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza
sub forma descrisa
intr-un acord de utilizare distinct, un
anumit Continut, la care Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul are sau obtine acces
in urma acestui acord, acest drept se
extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau
acestor continuturi pe site sau a
perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Vanzatorului pentru respectivul Cumparator/Client/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui
continut, in timpul sau dupa
expirarea acordului de utilizare.
Niciun Continut
transmis catre Cumparator, Client sau Utilizator prin orice mijloc de
comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobandit de acesta prin accesare
si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Vanzatorului.
Este interzisa
orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat
cele permise expres prin
prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
COMANDA
Cumparatorul/Clientul poate efectua Comenzi pe
Site, prin achizitionarea Serviciilor dorite si finalizarea Comenzii prin
efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate expres. Selectarea unui
Serviciu, in lipsa finalizarii Comenzii si achitarii pretului aferent Serviciului respectiv, nu atrage dupa sine inregistrarea unei
comenzi, implicit nici cumpararea Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte
ca toate datele
furnizate de acesta, necesare
procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data
plasarii Comenzii si cumpararii Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul
consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze,
prin orice mijloc disponibil / agreat
de Vanzator, in orice situatie in care este
necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate
anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei comunicari adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara
ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune interese in urmatoarele
cazuri:
neacceptarea de
catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii
online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Cumparator pe Site sunt incomplete si/sau
incorecte.
Cumparatorul are
dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa renunțe la un Serviciu, cucel
puțin două zile (48 de ore) înainte de data programata pentru Serviciul
comandat inainte de inceperea cursului prin
transmiterea unui e-mail
la adresa: cel@cedlum.ro fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri
decât cele de procesare a platii, daca este cazul.
Solicitările ulterioare
inceperii cursului nu vor fi luate în calcul, având în vedere costurile
logistice aferente pregatirii si sustinerii cursului.
In cazul in care
Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta are obligatia sa transmita Vanzatorului cererea de retragere
in termenul prevazut
si la adresa de e-mail
mentionata la art. 6.5. Orice cerere transmisa de Cumparator cu nerespectarea termenului prevazut la art. 6.5., va exonera
Vanzatorul de orice plata sau pretentie invocata de Cumparator.
In cazul in care
Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului de retragere
prevazut la art. 6.5. si la adresa de e-mail indicata, Vanzatorul va rambursa
suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data
primirii comunicarii adresate Vanzatorului de catre Cumparator asupra
deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
pentru Comenzile achitate cu Op/Transfer/
-> prin virament bancar; 6.8. In cazul in care un Serviciu comandat de catre
Cumparator, nu poate fi furnizat de catre Vanzator, acesta din urma va informa
Cumparatorul asupra acestui
fapt si va returna
in contul Cumparatorului contravaloarea Serviciului, in termen de maxim
7 (sapte) zile lucratoare de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta
despre acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod
expres intentia de reziliere a
Contractului.
SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate
de la dreptul de retragere
din Contract următoarele:
contractele de prestări de servicii, după prestarea completă
a Serviciilor sau dacă executarea Serviciului a început;
furnizarea de înregistrări audio sau video
care au fost intrerupte pe durata
executiei Serviciului din motive neimputabile Vanzatorului;
furnizarea de conţinut digital
care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început sau Cumparatorul
a accesat sau a initiat vizualizarea Serviciului.
CONFIDENTIALITATE
Centrul de
Educatie Lumina va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le
furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile
mentionate in prezentul Document.
Nicio declaratie
publica, promovare sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu
privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al
Vanzatorului.
Prin transmiterea de informatii prin
intermediul Site-ului, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil
la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si
distribui aceste sau informatii, daca legislatia in vigoare nu prevede alte
dispozitii in acest sens.
FACTURARE – PLATA
Preturile Serviciilor afisate
in cadrul Site-ului
includ T.V.A., conform
legislatiei in vigoare.
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Serviciile
livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile
necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura
aferenta Comenzii ce contine Serviciile furnizate de Centrul de Educatie Lumina,
precum şi pentru orice plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii
in Contul Cumparatorului sau prin transmiterea
facturii Cumparatorului prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau.
Pentru o corecta comunicare a facturii
aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin
obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau
si de a accesa informatiile si documentele aferente
fiecarei Comenzi, existente
in Cont. Prin aceasta
modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta
a facturilor emise de Vanzator,
putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
Prin trimiterea
Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora
de catre Vanzator
in Contul
sau prin intermediul postei electronice, la
adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
In cazul in care aceste informatii sunt
indisponibile mai mult de 5 zile lucratoare in
Cont te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: cel@cedlum.ro
Cumparatorul/Clientul creeaza/acceseaza Contul, plaseaza
Comanda si alege modalitatea de plata, e redirectionat catre pagina procesatorului de plati, unde
introduce datele cardului si plateste, respectiv finalizeaza Comanda. 9.8.
Datele cardului de plata ale Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului nu vor fi
accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre acesta sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci
doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate
autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Cumparatorul
va fi informat, anterior introducerii
datelor. Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card
este NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., Bulevardul
Dimitrie Pompeiu 9-9A, București, România.
RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru
daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi
ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator
a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru despagubiri care
rezulta din utilizarea Serviciilor, dupa executarea acestora si in special
pentru pierderea/imposibilitatea de utilizare, accesare sau vizualizare a
acestora din motive neimputabile Vanzatorului.
Prin crearea si utilizarea Contului,
Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola)
si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia
in vigoare, este responsabil de activitatea derulata
prin intermediul Contului
sau.
Prin crearea Contului si/sau utilizarea
Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul
accepta in mod expres si fara echivoc
Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data utilizarii Continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza
și modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru
a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de
functionare a Site-ului sau orice modificări
ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Cumparatorilor/Clientilor/Utilizatorilor
de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom
afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul
acestui Document.
INTREBARI SI RASPUNSURI
Fiecare Cumparator/Client/Utilizator, in momentul transmiterii unei
Intrebari adresate
Vanzatorului, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli: – sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit Serviciu sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii sau Serviciului;
sa foloseasca doar limba romana.
Sunt permise si cuvintele sau expresiile
care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare
in toate mediile referitoare
la domeniul respectiv;
sa utilizeze un limbaj corespunzator;
sa nu incerce fraudarea
Serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator;
Pentru sesizari sau reclamatii legate de
Serviciul achizitionat, Cumparatorii le pot transmite Vanzatorului la adresa de
mail: cel@cedlum.ro
sau gabriela.dragoi@cedlum.ro. Termenul maxim de solutionare a
reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea
acestora.
PRELUCRAREA DATELOR
CU CARACTER PERSONAL
Va rugam sa parcurgeti Politica cu privire
la prelucrarea datelor
cu caracter personal, care
face parte din prezentul Document.
FORTA MAJORA
Vanzatorul nu va
fi raspunzator pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o
astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui
eveniment de forta majora sau unui caz fortuit.
Daca in termen de
maxim 30 de zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza,
Vanzatorul va avea dreptul sa notifice Cumparatorului incetarea de plin drept a
contractului fara ca acesta din urma sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii
romane. Eventualele litigii
aparute intre
Vanzator si Cumparatori / Utilizatori se vor rezolva
pe cale amiabila sau, in cazul
in care aceasta nu va fi posibila,
litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul
Bucuresti.